שאלות נפוצות

הזמנה

איך אפשר לשלם?

אנחנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי, אין אפשרות לשלם במוזמן לשליח כרגע.

מה קורה לאחר ההזמנה?

לאחר ההזמנה תקבלו מייל אישור וקבלה למייל, שמאשר את ההזמנה והתשלום. מיד לאחר מכן נתחיל לעבוד על ההזמנה שלכם ונעדכן אתכם כשהיא נשלחה.

אפשר לבקש שינוי בהזמנה?

היי, ברוב המקרים אפשר, כל עוד תפסתם את זה בזמן ולא שלחנו את ההזמנה.

אם מדובר על קובץ דיגיטלי בעקרון אין בעיה לעשות תיקונים קטנים, תוכלו ליצור איתנו קשר. במידה והתיקון משמעותי או שלא פירטתם אותו בהזמנה שלכם נוכל לדרוש תוספת תשלום.

יש הנחות להזמנות גדולות?

במידה ואתם רוצים לבצע הזמנה גדולה, אפילו של פריטים בעיצוב אישי לחברים, לאירוע או אולי לחברה מהעבודה תוכלו ליצור קשר דרך הטופס מטה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר שווה.

אני חושש לשים את פרטי האשראי שלי, מה לעשות?

כל פרטי האשראי שמוכנסים באתר שלנו עומדים בתקני האבטחה המחמירים ביותר, ואפילו אנחנו לא חשופים אליהם כלל. אין חשש להכניס את פרטיכם האישיים.

אפשר להגיע אליכם?

אנחנו חנות אינטרנטית, אנחנו לא ערוכים לקבלת קהל ואין אפשרות להזמין פיזית.

משלוחים ואספקה

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח משתנה לכל מוצר, תוכלו לראות את עלות המשלוח בקופה לאחר הוספת המוצרים.

כמה זמן יקח למשלוח להגיע?

למוצרים הנשלחים מהארץ יקח משהו כמו 5-10 ימי עסקים להגיע אליכם. זה יכול להשתנות לפי עומסי הזמנות, ומורכבות המוצר. ישנם מוצרים שנשלחים מאומנים וספקים שונים שנמצאים בחו"ל, בדרך כלל מוצרים אלה מורכבים יותר וזמן המשלוח יותר ארוך.

למידע נוסף ולמדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן.

החבילה שלי נשלחה מהארץ או מחול?

אם לא צוין אחרת, החבילה נשלחת מהארץ. פריטים מסויימים ומיוחדים נשלחים מספקים חיצוניים היושבים מחו"ל משום שמאוד קשה לייצר את המוצר בארץ. לדוגמא: בובות פופ בעיצוב אישי, צביעה לפי מספרים, חולצות מיוחדות וכדומה.

איך אני בודק איפה ההזמנה שלי?

יש להיכנס לעמוד הזה.
לא חובה להתחבר למשתמש. יש להכניס אימייל ומספר הזמנה.

מקרא סטטוסים

בטיפול – ההזמנה בתהליך ייצור. אנחנו עובדים עליה, היא עוד לא נשלחה.

נשלח – ההזמנה נשלחה.

לפריטים הנשלחים מהארץ אין מספר מעקב. בדרך כלל מגיע תוך שלושה ימים מהמועד בו קיבלתם עידכון שההזמנה נשלחה. יצרו איתכם קשר לנייד בנוגע לאספקת ההזמנה בימים הקרובים.

לפריטים הנשלחים מחו"ל יש מספר מעקב. תוכלו לעקוב אחרי מיקום החבילה בעמוד הזה. אין לנו מידע נוסף על החבילות חוץ מהמידע הכתוב באתר.

איך אוכל לדעת צפי להגעה להזמנות מחול?

אחרי שבדקתם איפה נמצאת ההזמנה. כך תוכלו לבדוק צפי בזמן הקורונה:

בדרך כלל: (יכול להשתנות)

מההגעה להונג קונג – כ7-9 ימים החבילה תנחת בישראל.

מהנחיתה בישראל – כ5-10 ימים הגעה לדואר הקרוב לביתכם.

כל ההזמנות מגיעות, זמן הגעה ממוצע להזמנות אחרונות עומד על כחודש וחצי.
בבקשה לא ליצור קשר בנושא – איפה ההזמנה שלי?
תוכלו להיכנס לאתר ולראות בעצמכם. אם לא הצלחתם נשמח לסייע.

לוקח הרבה זמן לחבילה להגיע, מה קורה?

זמני האספקה המשוערים כתובים בעמוד המוצר (בשורה הראשונה). בבקשה המתינו בסבלנות, מוצרים הנשלחים מחו"ל. בעיקר בתקופה הזו (של משבר הקורונה) חווים עיכובים רבים, משלוחים פנים ארציים לא ממש נפגעו. אין לנו דרך לזרז את המשלוחים. כהמשלוח יגיע תקבלו SMS או מכתב לתא הדואר שלכם.

למדיניות המשלוחים שלנו

עשיתי טעות בכתובת, אפשר לשנות?

בבקשה צרו איתנו קשר במהירות המירבית, אין אפשרות לשנות את הכתובת או הטלפון לאחר המשלוח.

ביטולים והחזרות

איך אני מבטל הזמנה?

תוכלו לבטל הזמנה כל עוד לא התחלנו לעבוד עליה באמצעות פניה אלינו בטופס בתחתית העמוד, במידה וההזמנה כבר יוצרה או נשלחה אין לנו אפשרות לבטל את ההזמנה משום שכבר יצרנו אותה והיא בדרך אליכם.

במידה והתחרטתם ואתם כבר לא רוצים את ההזמנה, אתם אולי יכולים להחזיר לנו את המוצר ולקבל החזר כספי – מפורט בסעיף הבא.

אני רוצה להחזיר את המוצר, מה עושים?

ישנה אפשרות להחזיר כל מוצר אלינו ולקבל החזר כספי מלא כל עוד הוא לא יוצר בהזמנה אישית והוא לא שומש ואו נפתח מאריזתו המקורית.

במידה ואתם רוצים להתחיל בתהליך החזרת המוצר יש ליצור איתנו קשר תוך עד 14 ימים מקבלת המוצר דרך הטופס בתחתית העמוד.

  • מוצרים בהזמנה אישית לא ניתנים להחזרה משום שהם מוצרים פסידים – אין לנו אפשרות למכור אותם מחדש.
  • תקנון ביטולים והחזרות לפי חוקי הגנת הצרכן הישראלי – 1981