מתנות לחברה הכי טובה

מה הופך את הקשר שלכן לכל כך מיוחד?
את מכירה אותה כבר כמה שנים ועברת איתה אירועים משמעותיים שעיצבו את האדם שאת כיום. היא צחקה איתך בסיטואציות מביכות, עודדה אותך כשהיית עצובה ועזרה לך כשהרגשת לא טוב. היא מבינה אותך יותר מכולם והאמת היא, שאת יודעת שזה הדדי לחלוטין. לכבוד יום ההולדת שלה או מאורע אחר החלטת לפנק אותה במתנה, אבל האמת היא שאין לך יותר מידי רעיונות. בשביל לתת לך קצת השראה, ריכזנו עבורך רעיונות נהדרים למתנה מקורית לחברה הכי טובה שלך. תהני!

בובת פופ מצחיקה

בובת פופ את תביאי לחברה הגיקית שלך. אם היא לא מפסיקה לדבר על איזה זמר מפורסם, על סדרת טלוויזיה או על דמות אהובה מסרט אימה – יכול להיות מגניב להביא לה בובת פופ שלה. בובת הפופ תקשט לה את המדף בחדר או את השידה ליד המיטה ותזכיר לה לא רק את הדמות המיוחדת, אלא גם אותך. אם את רוצה להפוך את המתנה לקצת יותר מצחיקה, את יכולה להביא לה דמות של עצמך ובכך להכריח אותה לחשוב עלייך בכל שלב ביום. 

(תמונה של בובת פופ / ציור של זמר)

ציור שמן של שתיכן

תמונות יפות יכולות להפוך עם הזמן לזיכרון משמעותי מרגעים מיוחדים שעברנו. להביא לחברה הכי טובה שלך ציור שמן עם תמונה של רגע מיוחד שהיה לכן, יכול לעזור לה להיזכר בחוויות חיוביות שעברתן גם כשאתן רחוקות אחת מהשנייה ולהדק את הקשר שלכן קצת יותר. כשאת מחפשת את התמונה המושלמת תנסי למצוא אחת שלא רק יצאתן בה יפות, אלא כזו שגם מזכירה לך אירוע מיוחד שעברת איתה. בברכה שתצרפי לציור תוכלי להתייחס לאותו האירוע ולהסביר לה למה בחרת דווקא באותה התמונה.

(תמונה של אלבום תמונות)

צביעה לפי מספרים

אם היא אוהבת לצייר אבל אף פעם לא הייתה יותר מידי כשרונית, יכול להית מצחיק להביא לה ערכת צביעה לפי מספרים. הערכה תאפשר לה להכין ציור יפה במיוחד שיעשה לה שמח מאוד על הלב. הציור יכול להיות תמונה של חיה שהיא אוהבת, של איזושהי סצנה מיוחדת מסרט ואפילו של שתיכן עם החברות האחרות

(תמונה של ציור)

אז איך בוחרים את המתנה הכי טובה?

בבחירת המתנה לחברה חשוב שתחשבי לא רק עליה, אלא על הקשר המיוחד של שתיכן. היא הייתה שם בשבילך לאורך הדרך ונוצרה לכן עם השנים שפה של ממש. אל תתפשרי על מתנה בנאלית כמו ספר או בושם – תביאי לה מתנה עם ערך סנטימנטלי מיוחד. ככה תצליחי להביא לה לא רק מתנה שימושית, אלא מתנה מיוחדת, אישית ומרגשת. מוזמנת להיכנס ל-Zoopa לחפש את המתנה הכי טובה לחברה שלך כבר היום. מאחלים לה יום הולדת שמח ולשתיכן עוד שנים טובות נוספות של חברות מקסימה.