מתנות לחברות במסיבת רווקות

היום הגדול שלה מתקרב!

את מכירה אותה כבר מספיק זמן בשביל לדעת שהיום שהיא הכי מחכה לו הוא החתונה המרגשת שלה עם בן הזוג האהוב שלה. לפני כמה חודשים הוא סוף סוף לקח את הצעד ושלף את הטבעת ומאז – כל יום הוא חגיגה חדשה בפני עצמה. אחרי כל השנים שעברת איתה ביחד, החוויות המשונות מהדייטים שהיו לה והאקסים המיתולוגים ששיחקו לה בלב, הוא סוף סוף הגיע. והאמת היא, שאת חושבת שהוא הגבר המושלם עבורה. הוא עושה לה שמח, הוא נמצא שם בשבילה והוא אפילו נראה לא רע. 

(תמונה של הצעת נישואין / טבעת / עוגת חתן כלה)

לא כל יום עושים מסיבת רווקות

מסיבת רווקת היא הזדמנות מצוינת להגיד לה עד כמה את אוהבת אותה ולהעניק לה את כל תשומת הלב שמגיע לה לקבל כבר הרבה זמן. חוץ מהחגיגות עצמן, נחמד להביא מתנה לכלה הטרייה לכבוד מסיבת הרווקות שתיתן לה להרגיש רווקה רק לעוד רגע אחד וצעירה לעוד כמה רגעים. 

(תמונה של זיקוקים / מסיבה / חברות)

איך בוחרים את המתנה המושלמת?

לא תמיד קל למצוא את המתנה הטובה ביותר עבור החברה הטובה שלך. המגוון אדיר, ודווקא העובדה הזאת מקשה מאוד על תהליך הבחירה. מתנה לכבוד מסיבת הרווקות שלה צריכה להיות נוסטלגית או עם ערך מוסף מסוים. החתונה של החברה הכי טובה שלך היא משמעותית והמתנה שתתני לה לכבוד מסיבת הרווקות צריכה להיות משמעותית בהתאם. 

(תמונה של מתנה)

אז מה כבר אפשר לתת לכלה שיש לה הכל?

מתנה מיוחדת למסיבת רווקות יכולה להיות שרשרת שם מקסימה, פוסטר עם עיצוב מיוחד שלה עם כל החברות ואפילו מנורת לילה עם כיתוב משעשע! המתנה יכולה להיות מרגשת, נוגעת ללב ואפילו מצחיקה ולא מתוחכמת יותר מידי. 

(תמונה של כלה)

ומה אפשר להביא לחברות?

כיף במסיבת הרווקות להביא משהו מיוחד לכל החברות שמשתתפות באירוע. לכבוד המסיבה אפשר להכין חולצה משותפת לכל החברות בכל עיצוב עליו רק תחלמי! יכול להיות מדובר בחולצה משותפת עם ברכה לכבוד החתונה, כיתוב של בדיחה אישית שרק החבורה שלכן תבין ואפילו תמונה של הכלה עם בן הזוג האהוב שלה. ככל שתפתחי את הרעיון יותר – כך החולצה תהיה מגניבה יותר ומיוחדת.

(תמונה של קבוצת חברות / חולצות)

אז מה נשאר לעשות?

אחרי שאת בוחרת את המתנה המתאימה ביותר, כל מה שנשאר לך זה לעצב אותה באתר Zoopa, לשלוח את ההזמנה ואנחנו נטפל כבר בשאר! כל מה שנשאר לך אחרי ההזמנה זה לדאוג למסיבה הכי שווה בעולם לחברה האהובה עלייך ולהכין ברכה אישית ומרגשת שתעשה לה שמח על הלב. מאחלים לכן מסיבת רווקות מהנה והמון מזל טוב!