מתנות לגבר שיש לו הכל

כולנו מכירים את הבעיה, כשלאדם שאנחנו אוהבים יש יום הולדת, אנחנו רוצים לעשות לו שמח. אז ניסע איתו לחופשה בצימר, ניקח אותו לסרט שהוא רצה לראות הרבה זמן, נאכל איתו במסעדה שהוא אוהב ואפילו נבלה איתו זמן בסלון הבית שלו. החגיגה כשלעצמה היא נחמדה, אבל היא לא מספיקה – יום הולדת הוא לא שלם ללא מתנה. הבעיה היא בגבר שיש לו הכל, שקשה למצוא את הדבר הנכון לקנות עבורו. הוא לא מחפש שום דבר, הוא לא צריך שום דבר – הוא נהנה ממה שיש ומסתפק בו. אז מה כבר אפשר להביא לו?

מתנה עם זיכרון

מתנה עם זיכרון אמורה לרגש ולשמח את חתן השמחה לא רק ביום שבו יקבל אותה, אלא לתקופה שלאחריה. היא תזכיר לו את האדם שהביא לו אותה ותעלה לו זיכרונות טובים בכל פעם שישתמש בה. מתנה עם זיכרון יכולה להיות מחבר קרוב, מבת זוג ואפילו מההורים. כל זמן שהיא מלאה במחשבה ואהבה – היא מיוחדת ומקסימה. מתנה עם זיכרון יכולה להיות תמונה של החבר'ה מהטיול האחרון לצפון, ציור מיוחד שלך ושל בן הזוג שלך ברגע רומנטי שהיה לכם ואפילו תכשיט מיוחד עם קידוש שירגש אותו ויזכיר לו את ההורים. השמיים הם הגבול – כל מה שנשאר לכם זה רק לחשוב!

(תמונה של ציור / מצלמה / תמונה)

מתנה שימושית

המתנה השימושית מיוחדת לא רק בסמליות שלה אלא גם בערך המוסף שהיא מכילה. היא מאפשרת לאדם האהוב עליכם לשדרג את סל הכלים שלו בתחום עניין מיוחד או להנות מתחביב חדש. רעיון למתנה שימושית יכול להיות מנורת לילה בעיצוב אישי שתקל לו על הקריאה לפני השינה או ערכת צביעה במספרים שתפתח את כישורי הציור שלו. האם הוא תולעת הספרים או אמן חובב? 

(תמונה של ספרים / צייר)

מתנה מצחיקה

אם חלק משמעותי מהקשר שלכם מבוסס על הומור ורוב הזמן כשאתם ביחד אתם לא מפסיקים לצחוק, יכול להיות מגניב להביא לו מתנה מצחיקה. רעיון למתנה מצחיקה יכול להיות תכשיט עם עיצוב של הכלב האהוב שלו, חולצה עם משפט שמגלגל אתכם מצחוק כל פעם מחדש ואפילו אם בא לכם להשקיע – בובת פופ בעיצוב שלו! 

(תמונה של חיוך)

אז איך בוחרים?

כשאתם מנסים לבחור את המתנה המושלמת תחשבו על הקשר שלכם עם האדם האהוב עליכם. הוא בן אדם פרקטי? נוסטלגי? מצחיק? האם הקשר שלכם הוא יותר רציני או דווקא קליל? מדובר בשיקולים משמעותיים שאמורים ללוות אתכם בבחירת המתנה הנכונה. המתנה לא אמורה להתאים לאדם שהוא, אלא לקשר המיוחד שנרקם עם הזמן בין שניכם. מחפשים השראה נוספת? היכנסו ל-Zoopa כבר עכשיו ותמצאו את המתנה לגבר האהוב עליכם עוד היום! מאחלים לכם בהצלחה!