מתנות למסיבת רווקים

מי היה מאמין שהוא כבר יתחתן?!

אתם מכירים אותו כבר מגיל שבע. הוא היה איתכם ביסודי, עבר איתכם חוויות מצחיקות בתיכון ונסע איתכם לדרום אמריקה אחרי השחרור. אתם מכירים אחד את השני מכף רגל ועד ראש ויודעים לזהות את מצב הרוח שלו במילה ואפילו בתנועה של הראש. כשהוא הכיר אותה לא חשבתם שזה יתפתח למשהו רציני, אבל עם הזמן הכרתם את ברת המזל וגיליתם שהיא מופלאה לא פחות ממנו. אז עכשיו כשהוא סוף סוף עשה את הצעד ושלף את הטבעת – החלטתם שהגיע הזמן לתת לו לחגוג כמו שצריך.

(תמונה טבעת)

כיף עם כל החברים

במסיבת הרווקים אתם מתכננים לשתות יותר מידי ולעשות כיף כמו בימים ההם פעם. כבר קבעתם מקום בבר האהוב עליכם ואספתם כסף מכל החברים בשביל שתייה רצינית. הוא מתרגש מאוד ובצדק. ואתם? אתם כבר יודעים איך לעשות לו שמח. אבל עכשיו כשתכננתם כבר הכל, נשארה תהיה אחת – איזה מתנה אפשר להביא לחבר הכי טוב שלכם שסוף סוף שלף טבעת? בשביל לעזור לכם במשימה המבלבלת הזאת, ריכזנו לכם כמה רעיונות שאולי יוכלו לעזור.

(תמונה של מסיבה / זיקוקים)

חולצה לאירוע

אם אתם קבוצה מגובשת וזורמת יכול להיות מגניב להוציא חולצה תואמת של כל החברים. בחולצה תוכלו לשים איזה תמונה מצחיקה של כולם, תמונה שלו עם הכלה ואפילו משפט שנון שיוכל להצחיק אותו. הרעיונות לא נגמרים וככל שתשקיעו יותר מחשבה, כך תוכלו לעצב חולצה יותר שווה!

(תמונה של חולצה)

תמונה של החבר'ה

הוא עוזב את הדירה שלכם בשביל לעבור לגור איתה? אתם מפחדים שהוא יתרחק מכם עכשיו כשהוא מתחתן? תביאו לו תמונה גדולה של החבר'ה שתזכיר לו אתכם בכל מקום! התמונה יכולה להיות מאירוע מיוחד שעברתם ביחד או ממפגש בבר השכונתי האהוב עליכם. על תמונה תשימו הקדשה מצחיקה ותגידו לו כמה אתם אוהבים אותו. טיפ נוסף – אם אתם אוהבים להציק לו, תבחרו בתמונה שהוא לא יצא בה יותר מידי טוב.

(תמונה של חברים)

בובות חתונה

אם הוא מדבר עליה כבר שנים ואתם שמחים בשבילו כבר מהיום שהם הכירו, נשמע שהוא מאוהב בה מעל הראש. רעיון חמוד למתנה יכול להיות בובות חתונה מעוצבות אישית. כך יוכל לחוות קצת את החתונה עוד לפני שהיא קרתה ולהתרגש מהאירוע שמתקרב ובא.

(תמונה של בובת חתן כלה)

אז איך בוחרים את המתנה?

לא תמיד קל לבחור מתנה. יש מגוון רחב של אפשרויות ולפעמים דווקא השפע יכול לבלבל אותנו. חשוב כשאתם בוחרים מתנה לחבר שלכם לכבוד מסיבת הרווקים להתייעץ עם החברים האחרים ולחשוב ביחד איתם על הדברים שעושים לו שמח. תחשבו על החוויות שעברתם, תתהו על החוויות שעוד תעברו. אחרי שבחרתם את המתנה, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להזמין אותה ולחכות שהיא תגיע עד הבית. מאחלים לכם בהצלחה ומזל טוב!

(תמונה של מתנה)