תמיכה

היי, תודה שיצרתם קשר. דף זה נוצר כדי לתת מענה מהיר ויעיל יותר לשאלה שלכם. נשמח אם תקראו בעיון לפני יצירת קשר. בתחתית העמוד ישנו טופס יצירת קשר במידה ולא ענינו על אחת מהשאלות שלכם.

עדכון מתאריך – 27/05/20: מאת דואר ישראל (בנוגע להזמנות מחו"ל שהגיעו לארץ ומתעכבות):
"דואר ישראל עובד במתכונת מצומצמת עקב הוצאה לחל"ת מרבית מעובדיו. חזרה למתכונת עבודה מלאה צפויה להתרחש ביום שני (01/01/20). ישנם חבילות שמעוכבת בחלוקה לסניפים בבקשה התאזרו בסבלנות עד החזרה לשיגרה."

הזמנה

אפשר לבקש שינוי בהזמנה?

היי, ברוב המקרים אפשר, כל עוד תפסתם את זה בזמן ולא שלחנו את ההזמנה.

אם מדובר על קובץ דיגיטלי בעקרון אין בעיה לעשות תיקונים קטנים, בבקשה תצרו קשר בטופס בתחתית הדף. במידה והתיקון משמעותי או שלא פירטתם אותו בהזמנה שלכם נוכל לדרוש תוספת תשלום.

יש הנחות להזמנות גדולות?

במידה ואתם רוצים לבצע הזמנה גדולה, אפילו של פריטים בעיצוב אישי לחברים, לאירוע או אולי לחברה מהעבודה תוכלו ליצור קשר דרך הטופס מטה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר שווה.

משלוחים ואספקה

החבילה שלי נשלחה מהארץ או מחול?

אם לא צוין אחרת, החבילה נשלחת מהארץ. פריטים מסויימים ומיוחדים מאוד נשלחים מספקים חיצוניים היושבים מחו"ל משום שמאוד קשה לייצר את המוצר בארץ. לדוגמא: בובות פופ בעיצוב אישי, צביעה לפי מספרים, חולצות מיוחדות וכדומה.

איך אני בודק איפה ההזמנה שלי?

יש להיכנס לעמוד הזה.
לא חובה להתחבר למשתמש. יש להכניס אימייל ומספר הזמנה.

מקרא סטטוסים

בטיפול – ההזמנה בתהליך ייצור. אנחנו עובדים עליה, היא עוד לא נשלחה.

נשלח – ההזמנה נשלחה.

לפריטים הנשלחים מהארץ אין מספר מעקב. בדרך כלל מגיע תוך יומיים מהמועד בו קיבלתם עידכון שההזמנה נשלחה. יצרו איתכם קשר לנייד בנוגע לאספקת ההזמנה בימים הקרובים.

לפריטים הנשלחים מחו"ל יש מספר מעקב. תוכלו לעקוב אחרי מיקום החבילה באתר שמצורף בעמוד. אין לנו מידע נוסף על החבילות חוץ מהמידע הכתוב באתר.

איך אוכל לדעת צפי להגעה? -הזמנות מחול

אחרי שבדקתם איפה נמצאת ההזמנה. כך תוכלו לבדוק צפי בזמן הקורונה:

בדרך כלל: (יכול להשתנות)

מההגעה להונג קונג – כ7-9 ימים החבילה תנחת בישראל.

מהנחיתה בישראל – כ5-10 ימים הגעה לדואר הקרוב לביתכם.

כל ההזמנות מגיעות, זמן הגעה ממוצע להזמנות אחרונות עומד על כחודש וחצי.
בבקשה לא ליצור קשר בנושא – איפה ההזמנה שלי?
תוכלו להיכנס לאתר ולראות בעצמכם. אם לא הצלחתם נשמח לסייע.

יש לי שגיאה במספר מעקב, מה עושים?

האתר 17TRACK כבר לא תומך בהזמנות שנשלחו עם החברה SF EXPRESS.
במידה ויש לכם 2 לינקים בעמוד "בדוק מצב הזמנה" יש להיכנס ללינק השני – SF EXPRESS.

לוקח הרבה זמן לחבילה להגיע, מה קורה?

זמני האספקה המשוערים כתובים בעמוד המוצר (בשורה הראשונה). בבקשה המתינו בסבלנות, מוצרים הנשלחים מחו"ל. בעיקר בתקופה הזו (של משבר הקורונה) חווים עיכובים רבים, משלוחים פנים ארציים לא ממש נפגעו. אין לנו דרך לזרז את המשלוחים. שהמשלוח יגיע תקבלו SMS או מכתב לתא הדואר שלכם.

למדיניות המשלוחים שלנו

עשיתי טעות בכתובת, אפשר לשנות?

בבקשה צרו איתנו קשר במהירות המירבית, אין אפשרות לשנות את הכתובת או הטלפון לאחר המשלוח.

ביטולים והחזרות

איך אני מבטל הזמנה?

תוכלו לבטל הזמנה כל עוד לא התחלנו לעבוד עליה באמצעות פניה אלינו בטופס בתחתית העמוד, במידה וההזמנה כבר יוצרה או נשלחה אין לנו אפשרות לבטל את ההזמנה משום שכבר יצרנו אותה והיא בדרך אליכם.

במידה והתחרטתם ואתם כבר לא רוצים את ההזמנה, אתם אולי יכולים להחזיר לנו את המוצר ולקבל החזר כספי – מפורט בסעיף הבא.

אני רוצה להחזיר את המוצר, מה עושים?

ישנה אפשרות להחזיר כל מוצר אלינו ולקבל החזר כספי מלא כל עוד הוא לא יוצר בהזמנה אישית והוא לא שומש ואו נפתח מאריזתו המקורית.

במידה ואתם רוצים להתחיל בתהליך החזרת המוצר יש ליצור איתנו קשר תוך עד 14 ימים מקבלת המוצר דרך הטופס בתחתית העמוד.

  • מוצרים בהזמנה אישית לא ניתנים להחזרה משום שהם מוצרים פסידים – אין לנו אפשרות למכור אותם מחדש.
  • תקנון ביטולים והחזרות לפי חוקי הגנת הצרכן הישראלי – 1981

לא הצלחנו לענות על השאלה שלכם?

 מלאו את הטופס ונשתדל לחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א-ה (בדרך כלל הרבה יותר מהר).






    אני מאשר שקראתי את עמוד "שאלות ותשובות".