מתנות לגבר ליום הולדת

איך תכננתם לחגוג?

בין אם תכננתם לקחת אותו למנגל כייפי, לפיקניק עם בירות על החוף, לסרט אקשן חדש שיצא או לבר השכונתי האהוב עליו – כשזה נוגע לחגיגת יום הולדת עם החברים, החברה היא שמשנה ולא הבילוי. הוא תמיד עושה שמח כשאתם איתו והוא יודע מה לומר בכל סיטואציה מביכה. אתם אוהבים אותו ורוצים לעשות לו שמח ואחרי שבחרתם בילוי – רק נשאר לבחור מתנה.

אז איזה מתנה כדאי לקנות?

ניסיתם לחשוב כמה חברים על מתנה ליום הולדת שלו ולא מצאתם רעיון? התשובה היא פשוטה ומיוחדת – מתנה בעיצוב אישי. מתנה בעיצוב אישי לגבר יכולה להביע תחומי עניין, רעיונות, כישורים ואפילו בדיחות אישיות ובכך למנף את הרמה של המתנה ואת ההתרגשות של האדם שמקבל אותה. לא מדובר בספר שכתב אדם אחר, או בושם שמישהו כבר הכין – כאן מדובר במתנה שאתם המעצבים היחידים שלה ומכאן, בדבר שכיף מאוד לתת ולקבל.  אז מה בכלל אפשר לעצב?

לגיק של החבורה

אם הוא כל היום קורא ספרים ורואה סדרות אנימה, יכול להיות מגניב לתת לו בובת פופ בעיצוב אישי של הדמויות מהסדרה האהובה עליו או אפילו יותר טוב – בעיצוב של החברים. מדובר במתנה מגניבה ומיוחדת שיכולה לעשות לו מאוד שמח ולכם – לאפשר לצחוק עליו גם ביום הכייפי שלו בשנה. תוכלו לעצב בובת פופ של כל אחד מהחברים בעיצוב מושקע ומעניין ולצחוק ביום המיוחד הזה.

לבחור הרגשן

אם הוא אוהב לחטט בתמונות ישנות של כל החבר'ה ולהזכיר לכם סיטואציות מוזרות שכולם כבר שכחו, יהיה נחמד להביא לו מתנה עם זיכרון. יכול להיות מדובר בציור של כל החברים או תמונה מבילוי מיוחד יותר או פחות שהיה לכם לפני כמה שנים. המתנה תרגש אותו מעצם העובדה שנתתם לו אותה אבל האמת היא שהמתנה לבחור הרגשן לא חייבת להיות רגשנית – גם כאן תוכלו להפוך את המתנה להומוריסטית ומיוחדת במינה. 

לבחור השנון

אם הוא לא מפסיק להצחיק אתכם ותמיד מצליח לשבור שיאים כנראה שהוא השנון בחבורה. יכול להית מגניב להביא לו חולצה מיוחדת עם משפט שהוא תמיד אומר, בדיחה אישית שהוא תמיד מספר או איזו תמונה שתזכיר לו רגע מצחיק שהיה לו איתכם. הבחור השנון יהנה ממתנה מצחיקה גם אם הבדיחה היא על חשבונו וזה דבר שחשוב מאוד לנצל!

איך בוחרים את המתנה הנכונה?

כשאתם חושבים על המתנה לחבר שלכם תנסו לחשוב על החוויות שעברתם איתו ביחד ועל הדברים שמאפיינים אותו ואת הקשר שלו איתכם. תקחו את הזמן, תחשבו כל החברים ביחד ואל תתפשרו על מתנה פחות ממושלמת! מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולשוטט בחנות האינטרנטית המגוונת שלנו. מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה לכם בהצלחה!