מתנות ליום נישואין

ביום הנישואין שלכם אתם לא חוגגים רק את המועד המיוחד שבו התחתנתם, אלא את האהבה הגדולה והמדהימה שלכם שרק המשיכה להתפתח עם השנים. קשר שהתחיל באיטיות נהפך עם הזמן לסוער ומרגש ולאט לאט לשגרתי, נעים ושלו. הוא לא רק האהוב שלך – הוא החבר הכי טוב שלך. חשוב שתחגגו את יום הנישואין שלכם בשביל שתזכרו דבר חשוב שלפעמים השגרה גורמת לנו לשכוח – האהבה שלכם מיוחדת במינה ולא מובנת מאליה. 

(תמונה של טבעת נישואין)

איך בוחרים מתנה ליום נישואין?

המתנה שתביאי לגבר שלך לכבוד יום הנישואין שלכם צריכה להיות קשורה לקשר שלכם. חשוב שהיא תביע את כל הדברים שאת אוהבת בו ואולי אפילו תעלה גם זיכרונות מסיטואציות מקסימות שעברתם. חשוב לומר שהמתנה לא חייבת להיות מרגשת! גם מתנה מצחיקה יכולה להיות המתנה המושלמת עבורו. תנסי לחשוב על הקשר שלכם, על התהליך שעברתם ועל הרגעים המיוחדים שחוויתם ביחד והביאו אתכם למקום השלו והנעים שאתם נמצאים בו כיום. 

(תמונה של מתנה)

אלו אפשרויות בכלל יש לי?

הדבר הנפלא במתנות הוא שיש מגוון לא נגמר של אפשרויות. מצד אחד מדובר ביתרון – השפע מגדיל את הסיכויים למצוא בקלות את המתנה המושלמת ומצד שני – השפע מבלבל אותנו ומקשה עלינו להיכנס לפיקוס. לכבוד יום הנישואין שלך תוכלי להביא לגבר שלך תמונה יפה של שניכם מרגע מיוחד שעברתם, חולצה עם הדפס של הילדים שלכם, הכלב שלכם או של סדרה ששניכם אוהבים, תכשיט עם עיצוב שיזכיר לו אותך ואפילו – בובה בעיצוב של שניכם מיום החתונה. אז במה תבחרי?

ברכה תשדרג כל מתנה

אחרי שכבר הזמנת את המתנה לאהוב ליבך, חשוב שתכתבי גם ברכה! הברכה בדומה למתנה לא חייבת להיות מרגשת, קלישאתית או ארוכה ויכולה להסתכם בכמה מילים על הקשר שלכם ועל הייחודיות שלכם ביחד. הברכה יכולה להיות מובעת בנימה קומית ולכלול בדיחות אישיות שרק שניכם תבינו. אל תוותרי על זה ותקדישי לברכה את הזמן שמגיע לה. מדובר בזיכרון שילווה אותו עוד הרבה שנים וחבל שיתפספס על עצלות.

(תמונה של ברכה)

אז איפה קונים?

מתנות אפשר למצוא בכל מקום אבל לנו יש המלצה ברורה אחת – תלכי על מתנה בעיצוב אישי. מתנה בעיצוב אישי תאפשר לך להביע את עצמך ואת הקשר שלך עם בעלך בצורה הטובה ביותר. כיוון שאת המעצבת היחידה שלה, תוכלי לבחור שלא להתפשר על מתנה פחות ממושלמת ובכך לגרום לאהוב שלך להיות מאושר. באתר Zoopa מגוון רחב של רעיונות למתנות בעיצוב אישי שיוכלו לאפשר לך להכין את המתנה הכי מקורית ומיוחדת – ולמה שתתפשרי על פחות מזה? מאחלים לכם יום נישואין שמח ועוד שנים ארוכות נוספות של זוגיות אוהבת, תומכת ונעימה. בהצלחה!