מתנות מקוריות לגבר

איך תוכלי לשמח את הגבר שלך?
לכבוד יום ההולדת שלו, יום השנה שלכם ואפילו בלי סיבה, תמיד כיף לשמח את הגבר שלך במתנה מקורית במיוחד. ביום ההולדת האחרון שלו הבאת לו סט רמקולים למחשב שהתקלקלו מהר מידי, לפני שנתיים קנית לו בושם שהוא לא שם אפילו פעם אחת והפעם החלטת להביא מתנה מקורית ומיוחדת שתלהיב אותו. בשביל לעשות לך קצת סדר ריכזנו עבורך כמה רעיונות למתנות לגבר שיתנו לך קצת השראה. בטוחים שתצליחי למצוא את המתנה הכי שווה עבורו!

פוסטר דמויות גלקטיק

הוא אוהב את החלל? הוא אוהב סרטים מצוירים? הוא לא מפסיק לחפור לך על ריק ומורטי? פוסטר זאת תמיד מתנה נהדרת, אבל כשמדובר בפוסטר בעיצוב אישי – מדובר במתנה מיוחדת עוד יותר. רעיון מקסים למתנה הוא להכין פוסטר שכולל גרסה מצוירת של שניכם על רקע החלל והטלפורטר הידוע מהסדרה האהובה עלינו. מדובר במתנה מדליקה, מקורית ומקסימה ממש. אם מדובר בטיפוס המתאים – כנראה שמדובר במתנה המושלמת. 

חולצה עם הדפס מקורי

הוא לא מפסיק לדבר על הכלב שלו? יש משפט שהוא אומר הרבה יותר מידי?  הוא אוהב לספר את אותה הבדיחה לכולם? יכול להיות שיהיה מצחיק להביא לו חולצה עם עיצוב מיוחד. חולצה בעיצוב אישי יכולה לכלול תמונה של אדם שהוא אוהב יותר או פחות, של משפט שנון או מטופש ואפילו – של שניכם ביחד. הכל תלוי ברעיונות שיעלו לך לראש, במקוריות שלך ובמידת ההשראה שתקבלי. כשאת המעצבת – השמיים הם הגבול.

בובת פופ אישית

אם יש סדרה שהוא אוהב באופן לא פרופרציונלי או דמות מסרט שהוא מעריץ יכול להיות מגניב להביא לו בובת פופ שלה. בובת פופ היא דגם מניטורי חמוד למדיי שיכול לחקות חבר, דמות מסרט ואפילו דמות מצוירת. המתנה תשעשע אותו בכל פעם שיראה אותה ותזכיר לו אותך. רוצה לקחת את זה צעד קדימה? תכיני בובת פופ שלך ושלו!

חשוב לצרף ברכה!

המתנה היא כמובן מרגשת ומקורית בפני עצמה, אבל בשביל להפוך אותה למתנה המושלמת חשוב לצרף ברכה. הברכה תהיה אישית ומיוחדת ותיגע בכל אותם הדברים שאת לא תמיד מוצאת זמן לומר לו ביום יום. זוכרת את הרגע שבו נפגשתם? את הסיטואציה ההיא שהוא עזר לך כשאף אחד לא היה שם לצידך? איזה רגע מצחיק במיוחד שהוא כנראה שכח? מדובר ברגעים מקסימים וחשובים בקשר שלכם שכיף להיזכר בהם בברכה שנכתבה מהלב.

שיהיה מזל טוב!

אחרי שתתייעצי עם החברות, תעצבי את המתנה ותזמיני אותה, כל שיישאר לך לעשות יהיה רק לחכות שהיא תגיע ולארגן את החגיגה. מאחלים לאהוב ליבך יום הולדת שמח ולשניכם עוד שנים ארוכות של זוגיות ואהבה חזקה.